praktikplatsval...

såååå... var det gjort.. jag har valt, valt och valt lite till... sen kan man ju bara önska att man hamnar där man valde först.. eller nåt.. vet inte.. vimsar mest känns det som.. haha vad det värmer i hjärtat att folk verkligen lämnar kommentarer här på min blogg, ni är fööör underbara..:D
Hade idag tänkt att fokusera lite mer på katterna, ingen har ju typ sett dom..:o
det här är då mysis..:)
och det här med..
och det här med!
och det här är sockersöta doris!
mysis, samma dag vi hämtade dom..:D sååå liten.. och oskyldig...
doris..:)
mysis...
läskit att sova ifårn varandra!
nu är dom lite äldre och vågar sova lite längre ifrån varandra..:)

nej nu ska jag försöka sova lite.. over and out...

Kommentarer
Postat av: Becca

Vilka guldklimpar de är!Kramkram

2008-10-17 @ 09:24:03
URL: http://mrsernie.blogg.se/
Postat av: Jens Törnell

Fy fan vad katter! Jag tål dem inte pga allergi. Nyser bara jag ser dem! ;)



Ha det gott i vinterkylan!



Mvh Jens T.

2008-10-26 @ 19:10:09
URL: http://www.jenst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0